STORT TACK....

 
......Tiden läker alla sår sägs det och visst är det sant, men det tar tid.
Tiden har runnit iväg och stressen på jobb och allt som ska göras hemma har gjort att det gått lättare i sorgen, men idag gjode den sig påmind. Idag blev jag åter berörd och ledsen bara genom att prata om Mave och saknaden kändes så stor. Bara genom att kika på bilder på Mave kommer sorgen fram igen. Sista bilden som jag tog på Mave har jag inte orkat att titta på än, vet att det kommer att röra upp mina känslor och jag vet inte riktigt om jag är redo för det än.
 
I allt elände får jag ge en stor ELOGE till Helsingborgs Djursjukhus och deras fantastiska personal, vilket omhändertagande, stöttande och vägledning. Helt fantastiskt.
 
Likaså vill jag rikta ett STORT TACK till mina egna veterinärer och sköterskor på Distriktsveterinärena i Flyinge. Som visar alltid ett stort engageman och vilja att hjälpa och finnas i med och motgång. TACK Anna-Karin för ditt samtal, som visar att ni verkligen finns där.
 
Så många Vänner, bekanta, valpköpare, släktingar, kolleger..... listan kan göras lång. Jag hoppas ni kan ta emot mitt STORA TACK för alla fina ord och hjälpsamhet i denna svåra, tunga stund.
 
Jag blickar framåt och vet att Mave har satt ett stort tassavtryck i min avel och kommer så att fortsätta att prägla min avel på ett så fantastiskt vis som Mave gjort. TACK alla goa som har Mave avkommer som öppnat så många dörrar till mig och min avel i framtiden, jag sträcker ut min arm och tar tacksamt emot all er hjälp och välvilja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0