C.I.B......

Roskilde INT 6/5-2012

På lördagen vart det inget Roskilde för våran del då jag var på Matvandring med mitt jobb. En fantastisk upplevelse som jag är glad att jag deltog på.
Men söndagen hade vi bokat att vi skulle åka till Roskilde.
Tyvärr fick Zlatan stanna hemma då han fått en reva under tassen som gjorde att han haltade. Tråkigt att inte få visa upp min fina kille, men det kommer fler chanser.
Han mamma "Lola var fit for fight" och visade sina framfötter i ringen.
Totalt 20 hundar var anmälda till domaren Birgit Seloy.
Ett nytt namn för min del, utdelningen blev 100% på min fina Lola som numera kan titulera sig C.I.B
Konkurrensen var hård på tiksidan, 3 tikar i championklass och Lola drog längsta strået, slutligen blev Lola BIM med CACIB

GRATTIS Marte till Luke och hans fina BIR med CERT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0