Ops tiden går och här är det fullt upp....

..... Student, födelsedager, valpar, tävlingar, jobb, livet, familjen....

Ja här är det fullt upp för det mesta och denna tiden ska ju allt hända tydligen, inte många dagar eller stunder över.

Förfrågan har kommit om en CAMALIS träff, jag håller på att kika på en träff i JULI, vet att det är semestermånaden för många men det är verkligen inte lätt att finna datum som passar alla.
Jag åter kommer med datum och plats och hoppas att MÅNGA kan komma i år och njuta av umgänge och mat.


Lilla Nala 15 dagar gammal
Hon är reserverad och kommer enligt planerna att bo i Göteborgs trakten.


För er som letar efter en leveransklar valp har jag lilla COCCAN som är redo att flytta.
Coccan är född den 22/3 och är efter mentalt stabila föräldrar och exteriört fina.
Självklart hoppas vi att COCCAN får aktiveras och vara aktiv med sina nya ägare.

Ni som är intresserade av COCCAN kan kontakta mig via mail eller mobil.
Carola Håkansson
0708-329187
[email protected]

Fler uppdateringar kommer här i dagarna..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0