GRATTIS finaste MADDIE ....

15 år idag, HURRA hurra HURRA......

Vår älskade Airway's Maid For Music "MADDIE" har nu fyllt 15 år. Jag minns som igår dagen då jag fick hem älskade Maddie, nu är hon 15 år och en klok och förståndig dam som visar de övriga i flocken vem som bestämmer.

Visat oss i flocken hur man jagar möss som tagit sig in under vaskskåpet, hur man löser klurigheter, hur man lättast kommer åt det goda som vi ställt undan, hur man NJUTER.....

Jag njuter av att gå tillbaka och kunna se hur min fina underbara Maddie levt och lärt oss andra hur det går till.
TACK älskade hund för alla barn, barnbarn, barnbarns barn osv.
Du är en stor del i CAMALIS KENNEL och kommer så att förbli. Du har etsat in ditt hjärta och själ i Kenneln på ett fantastiskt vis.......
Nu hoppas vi på minst 15 år till tillsammans med dig underbara MADDIE










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0