Blodspår....

Mycket händer här nu......

Vi viltspårar för fullt jag, Mave och Zlatan.
Jag är lite förvirrad men hundarna löser det oftast på ett fint vis.

Mave med sin spårnoggranhet tar tid men inte för långtid, söker noggrant av och går av på spåret och följer det tills slutet och den fina älskade klöven.



Zlatan är just nu en virvelvind, spårar bitvis säkert och bra och vips är han på annat håll där kan ju vara något KUL som man kan missa.
Goa killen har nu kommit i tonåren på riktigt och jag ser sååå mycket JUSSI i hans spårande.
Det kommer att gå bättre för Zlatan men han behöver just nu får komma över denna åldern sen så kommer han spåra fint och säkert hela vägen till den älskade skanken.
Zlatan är så gad i skanken går och gnyr och låter som en anka hela vägen till bilen med den stora skanken i munnen ;-)
  

Nu har jag 2 über trötta hundar som spårat idag och 1st Jussi som var med och gick skogspromenad som oxå är relativt trött.

Tycker om mina killar så mycket, de är väl värda exemplar av rasen på många sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0