Inägg på Svenska, ALLY....

....Jag har besökare på min hemsida med alla dess möjliga nationaliteter. Väldigt kull att se att så många vill följa hemsidan och dess uppdateringar. Jag har skrivit mestadels på engelska pga de olika nationaliteterna, men måste även skriva på svenska.

Som vanligt är det fullt upp många besök som skulle ha skett som får vänta på sig eller inte alls bli av, tyvärr. Nu har vi semester och en del har jag avverkat på min semester. Men nu är det enbart familjen som gäller sista veckan.

En hel del har hört av sig ang vår fodertik. Inget klart än så länge, så finns du där ute som kan tänka er att bli fodervärd till söta, goa ALLY, ja vi har döpt henne nu äntligen. Är ni välkomna att höra av er.
0708-329187 [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0