CAMALIS Allstar Evander Holyfield......

...är gullungen, underbarnet, myskillen mm. Kärt barn har många namn. Evander har satt sina spår hos många som träffat han live. Många som frågat hur det går för han och när de ska få träffa han igen. Så gulligt av alla som bryr sig om Evander, det värmer mitt hjärta.

Evanders matte blev tyvärr allergisk och fick ett par veckor senare återlämna han till oss. Lika go som han var då han flyttade var han nu när han kom tillbaka.
TACK Tove med familj att ni tagit så väl hand om goa Evander, han är verkligen en speciell stjärna.

En av mina första valpköpare Johanna har sedan en tid varit utan hund, då hon hastigt fick skiljas från CAMALIS Always On My Mind "JENNIE". Det har varit tomt utan hund och hon har kontaktat mig att om det fanns en hund som jag trodde skulle passa henne hennes familj så skulle jag höra av mig.
Snabbt blev det bestämt att Evander skulle få flytta hem till Johanna och hennes familj. Och med Helen's (Robbans matte) hjälp kunde Evanders flytt till Stockholm ske på ett smidigt vis.
STORT TACK Helen för all hjälp med Evander

Inget tvivel om att Evander anpassat sig bra hos Johanna. Det känns så bra i hjärtat Johanna att Evander är hos er. Att få alla uppdateringar vad han gör och vad ni hittar på  är en fröjd för själen.

STORT TACK Johanna med familj
Här följer ett bildspam utav Evander i sin nya familj ;-)














Kommentarer
Postat av: Kicki

Ingen tvekan om vem som är Zingos och Atchis bror....Jisses vad lika dom är ... kram Kicki

2011-07-25 @ 22:12:29
Postat av: Carola

Ja Kicki de är otroligt lika varandra. SMå underbara varelser alla 4 syskonen. Mamma Siri och Pappa Mave kan vara stolta över sina barn ;-)

2011-07-25 @ 22:20:13
URL: http://www.camalis.se
Postat av: Johanna

Oh va fint skrivet :) Tack Carola för vår underbara lilla kille :)) !!

2011-08-08 @ 07:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0