Vad händer och sker ??

Vad händer hos oss ??

Just nu går Lola i väntans tider. Och magen växer från dag till dag. Svårt att säga hur många där är. Sist hade hon 4 st valpar, denna gången är hon något större men vi får se om det är fler valpar eller mer fostervätska ;-)


Lola dygn 30-32


Lola dygn 37-39


Ny hane.....
Ibland undrar man varför man gör si och så.
Avel för min del är en otroligt rolig grej och utvecklande. Jag vill utvecka min uppfödning och få fram just CAMALIS typen, vilket jag tycker att jag fått fram men utvecklingen går vidare och jag vill behålla min typ oxå.

IMPALA MAVERICK är en del i min vidare utveckling i min avel, lite annan typ än vad jag har sedan innan men jag hoppas han ska stärka de detaljer jag vill.

Nu är det åter en NY HANE på gång till oss.
Om allt klaffar så bör han vara hos oss i slutet av februari. Han är från utlandet och ytterligare någon som jag hoppas kan vara en pusselbit i min avel.
Mer info kommer inom kort......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0