2010........

.......Året 2010 som passerat....
......Det har hänt en hel del vad gäller hundarna, uppfödningen, tävlingar, träning, träffar, resor mm
......Men minst lika mycket har hänt på det privata planet och jag skulle kunna säga att det är ENBART bra saker som hänt.


Jag börjar med mig själv.
- viktnedgång på 24,8 kg
- jag har lyckats att gå ner lite till efter jag avslutat min diet men även att hålla vikten har jag lyckats med.
- Nytt jobb som jag bara STOR TRIVS med och där jag ser UTVECKLINGS möjligheter
- Min älskade make som finns vid min sida i ur och skur. LOVE YOU
- Min älskade son som verkligen finns med vid min sida med hund intresset och som bara är så go. LOVE YOU too


   
CAMALIS KENNEL
- 2 kullar har fötts (X- och Y- Kullen)
- Härliga valpköpare har sållat sig till oss
- Träffar under året där vi kunnat umgås och äta gott både 2- och 4- benta
- MH, blev tyvärr inställt då arrangerande klubb inte kunde annordna det med figuranter
- Jussi blev MH-beskriven
- 3 med godkänt anlagsprov i Viltspår (Chilli, Jussi & Lady)
- Lola blev CHAMPION (SE UCH)
- Fantastiska resultat i Polen 2x BIR 4x CERT 1x CACIB, 1x R-CACIB (med konkurrens från Sverige, Ryssland, Polen)
- Våran uppfödning har visat framtassarna i ringarna i Sverige genom BIR, BIM, CERT, CACIB, R-CACIB, CK, HP....VI ÄR TACKSAMMA att ni visar era hundar i ringarna till dessa fina resultat.
- Våra uppfödargrupper som tävlat i Sverige har fått HP var gång och öven placerat sig på SSPK's utställningar
- Vår veteran DIEZEL har gjort en fantastisk utställning säsong
- PUMA har åter igen varit fantstisk i Lydnads klass 2, RALLYLYDNAD, AGILITY, TACK Ullis
- Listan kan göras längre på alla sätt och vis

- Några av CAMALIS hundarna har fått lämna jordelivet. Många tårar har fälts och många frågor och funderingar. Alla har lämnat ett tomrum men massa fina minnen också.
Här nedan vill vi passa på att hedra dem alla och visa deras ägare att ni finns i våra tankar.



Vi är så tacksamma att våra valpar fått de bästa ägarna och det är de ihop som gör reklam för oss och för de fina, goa och trevliga hundarna som de valt att köpa hos oss och som de sedan förvaltar på bästa sätt

STORT TACK till er alla med en CAMALIS HUND



Nu blickar vi framåt till ett fantastiskt 2011......Uppdatering ang 2011 kommer här på bloggen under morgondagen så håll ut.......


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack själv Carola för att du alltid finns där som stöd när man behöver dig. Bättre uppfödare kan man inte tänka sig.

2011-01-15 @ 11:40:44
URL: http://pumaochdiva.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0