GOD JUL -- MERRY CHRISTMAS

swedish

GOD JUL önskar jag alla mina valpköpare, nära, kära, vänner och kolleger.
Ingen nämnd och ingen glömd.

TACK för alla fina julkort jag fått hemskickad via snigelpost från valpköpare, hundvänner, nära, kära och kolleger.
Det är svårt att scanna in dem men vi är såå glada för alla fina julkort.

Vi har även fått massor via mail, SMS och Facebook. Jag har försökt att svara er alla har jag missat någon ber jag om ursäkt då det bara blivit en miss.

December månad har varit fullspäckad för mig både vad gäller jobbet och hunderiet. Familjen får stå lite till sidan denna månad, TACK Jonte och Emil för er förståelse.

Nu är vi lediga och vi ska bara njuta och ta hand om varandra. Ska bli så skönt. Hoppas att fler får chans att ladda om batterierna nu i juletider.

Mina goa valpköpare har sänt lite foton på deras Juveler och självklart är jag så glad då jag får bilder och uppdateringar.

Lite bilder som jag fått tillsänt mig:

Camalis By The Way "ÅKE"
(Impala Maverick - Apple)





 


Camalis Yacht Master "LUDWIG" & Camalis You Wear It So Well "WILLE"



Ögon och Knän

Camalis X-Tra SPecial "CHERIE"
Har nu varit hos veterinären och kontrollerat ögon och knän

Ögon (EVCO) UA
Knän 0/1

TACK Yvette och Pontus för ni kollar upp Cherie's ögon och knän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0