Valpflytt....Puppies moving

Svenska:

Så nu har då valparna flyttat till sina nya hem. Besiktningen hos veterinären gick super bra. Valparna skötte sig fint (hade iof inte väntat mig något annat) och protokollen på alla 4 valparna var UA på samtliga punkter.

Jag har valt att spara 2 av valparna vidare i min avel.

CAMALIS X-cess To My Heart "LILY" Har flyttat till Lisette med familj i Mörarp
CAMALIS X-clusive For You "BOSS" Har flyttat till Emma med familj utanför Kristianstad

CAMALIS X-tra Special "CHERIE" Har flyttat till Yvette och Pontus i Malmö. Cherie kommer att vara hos oss från och till under ett par veckor till.
CAMALIS X-treme Limited Edition "ROBBAN" Har oxå flyttat men idagsläger kan jag inte gå ut med vem den nya ägaren är då det fortsatt är lite av en hemlighet. Men om ett par dagar kan även jag stoltsera med Robbans nya ägare.


STORT VÄLKOMNA till CAMALIS KENNEL och LYCKA TILL med era goa familjemedlemmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0