Ullis och PUMA har lyckats igen......

Svenska:

JAPP det är sant.......

Ett glädjande samtal fick jag idag av Ullis där hon berättar att Puma fått ett 1:a pris i Lydnads Klass 2.
Nu är Puma klar att gå upp i Lydnads Klass 3 men som det ser ut satsar de på att få ytterligare ett Lydnads Diplom.





MARKS BK

LK 2; 161,5p, 1:a apris & 2:a placering

Inte för så längesedan var Ullis och Puma klara för uppflytt även i Rally Lydnaden.

Vilka framsteg och resultat de presterar. Som uppfödare är jag otroligt tacksam för Ullis och Pumas framfart och vad de presterar. Det visar att Dvärgpinschern är en hund som är väldigt allround.

Ullis och Puma har tills dags dato tävlat i dessa grenar:
Lydnad, Rallylydnad, agility, freestyle, utställning.


STORT TACK Ullis och PUMA !!

Och

STORT GRATTIS !!

till alla era framsteg och bravader vi är såååååå STOLTA över er ;-)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack, tack för de fina orden. Kan säga att jag stolt representerar rasen och framförallt en Camalis hund med underbart temperament. Du är en uppfödare som jag varmt rekomenderar till folk jag möter. Nu ska vi läsa på treans moment sen ska det tränas....igen.....hahaha.

2010-05-30 @ 15:51:07
URL: http://www.pumaochdiva.webgain.se
Postat av: Carola

STORT TACK Ullis, det värmer att höra.

Kram på er ;-)

2010-05-30 @ 15:55:43
URL: http://www.camalis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0