Välkommen CAMALIS She's The One "SIRI"

SIRI

Igår var jag och hämtade hem Siri från fodervärden. Det är ALDRIG lätta beslut att behöva ta då man måste ALLTID tänka på hundarna och deras bästa.
Med tårar lämnade jag och Siri fodervärden och jag kan säga att jag är otroligt känslosam och är berörd till 100 då det är sådana situationer.

Jag tänker på dig Inga-Lill och vet att det är fortsatt svårt för dig/er.
Som jag sa får du/ni merän gärna vara en del i Siris fortsatta liv.
STORT TACK för du tagit så väl hand om Siri



  

Siris föräldrar är inga mindre än MULTATULI AGENT 007 och CAMALIS ALWAYS IN MY HEART
Siri är planerad sedan innan att gå i vår avel och om ögon och knä är UA kommer hon att få äran att bli mamma till en kull valpar hos oss. Mer info kommer om Siri allt eftersom. Just nu ska Siri bara få lov att vara hos oss och få anpassa sig till sitt nya liv.
På söndag får hon följa med i skogen precis som våra andra hundar och vi ska se om blodspår är något för denna tjej annars finner vi andra sysselsättningar för henne.

Vi hoppas kunna dela med oss med nya bilder på Siri allt som det flyter på ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0