HIMLEN HAR FÅTT EN NY STJÄRNA........

.........................Kiwi kommer att lysa starkt och länge för oss alla.
Med tårarna rinnande läste jag mailet från Kiwi's matte Cecilia.

Kiwi har varit sjuk ett tag och det konstaterades diskbråck. Kiwi återhämtade sig bra och avslutade sin kur med kortison. Strax efter blev Kiwi sjuk igen och blev snabbt sämre.

I natt blev Kiwi så dålig att Cecilia fick uppsöka veterinär igen. Kiwi var så dålig att hon inte skulle klara ytterligare en resa till Strömsholm och enda alternativet var att låta Kiwi slippa lida och låta henne vandra till regnbågsbron.

Jag vet att ni gjort allt i er makt för att få Kiwi frisk igen, det värmer när ens valpköpare gör allt för sin bästa vän.

Jag förstår att det är stort tomrum som Kiwi lämnat efter sig hos er.
Jag är oerhört GLAD och TACKSAM att Kiwi fått så många fina år med er och jag har känt att jag fått fin kontakt med er sedan start. Kiwi kunde inte haft ett bättre hem.

Jag vet att Kiwi har det bra nu och slipper ha ont men hon har lämnat ett stort tomrum efter sig.

Mina tankar finns hos er nu och jag vet att all de fina minnena kommer att finnas hos oss alla som lärde känna Kiwi.

STYRKE KRAMAR till er båda Cecilia från mig
 från Kiwis Kennel mamma Carola






Kommentarer
Postat av: Merete, kennel Alphahunden

Tenker på dere i denne triste stunden.

2010-07-01 @ 23:28:45
Postat av: Magda

Jag har mött Kiwi flera gånger och hon har varit en sprudlande glad tjej och jag förstår att tomrummet efter henne är stort! Tänker på er och framförallt dig Cecilia som idag har mist sin livskamrat och bästa vän. Livet är bara en vindpust...

Kramar från mig och valplådekompisen Tequila.

2010-07-02 @ 00:09:28
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0