Svunnen helg......

Nu har 3:e advent paserat....

..... och vår helg likaså.

I fredags var det After Work med några av mina kolleger. En trevlig kväll med biljard och dart. Jag kan ju inte påstå att jag var en stjärna på någon av dessa grenar men det var väldigt kul ;-)


Lördagen begav jag och Åsa oss till Magdalena i Moheda för att träffa lilla Ziri.
En liten juvel som vi fått möjlighet att förvalta.
På plats fanns även Ulrica, Jeff och Oliver med goa och trevliga Zeb. Åh vad det var längesedan jag fick träffa dem men nu fanns det en möjlighet och den tog vi.

TACK för en härlig dag med er alla.




Idag söndag var det så dags för den årliga LUCIA träffen.
Härligt att träffa så många goa hundägare med sina fyrfotade vänner.
Hoppas vi ses snart igen på någon träff runt om i skåne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0