Helg.....

Åter igen en lugn helg......

.....det känns bra med en lugn helg igen, det behöver man då det är lite mer på jobbet nu i juletid. Jag tror iof att familjen oxå uppskattar att jag är hemma och att vi hittar på lite ihopa.

I fredags blev det gott till hundarna i form av märgben, verkligen uppskattat av dem.


Lola njuter av sitt köttiga ben......


.... även Penny vår ålderkvinna 14,5 år njuter av sitt märgben.

När våra hundar får så värdefulla gotter vill vi att de inte ska behöva vakta eller känna sig stressade då de äter dem så de får vara placerade i olika rum så de kan njuta utan stress.

Annars lever våra hundar med oss i en enda flock. För min del är det viktigt att mina hundar ska fungera ihopa utan att de ska behöva leva åtskilda.

Besök.....

.....hade vi förra helgen och det var kul att träffa familjen som står i startgroparna för att utöka sin familj med en liten Dvärgpinscher.
TACK för ert besök och hoppas vi snart ses igen.

TACK även för de fina orden om mina hundar. Det är alltid kul att höra att de är fina, trevliga, kelna och sociala hundar jag har.
För mig är de familjedlemmar med olika behov och jag som ägare måste på bästa sätt tillgodo se deras behov.
Det krävs en hel del som hundägare, men jag ser det inte som ett enormt jobb då vi försöker i vardagen att träna och aktivera dem alla på olika vis och som de önskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0