Mycket har hänt och mer kommer att hända......So much happening and more will ......

Svenska / English:

X-Namnen är klara

CAMALIS X-cess To My Heart "WILDA"
CAMALIS X-clusive For You "XAVI"
CAMALIS X-tra Special "CHERIE"
CAMALIS X-treme Limited Edition "ROBBAN"


Xavi 6 weeks

CAMALIS X-clusive For You "XAVIE"

Till salu / For sale

Utställning och avel hem / Show and breeding home
Mer info Kontakta /More information Contact:

[email protected]


Y-Kullen /Litter

SVART/RÖDA --BLACK/TAN

Nu äntligen satte Lola igång att löpa. Efter nästan 1 års väntan.
Mer om kombinationen finner ni på hemsidan under VÄNTADE VALPAR.

CAMALIS Use To It have mate CAMALIS Rock N Roll Lola and we expect puppies the 7th of June 2010


STOCKHOLM INT 4/4-10



CAMALIS Rock N Roll Lola BIM CERT CACIB
CAMALIS Kiwi Just So Sweet 1,5 ÖKL
CAMALIS Qvintius The King 1,3 ÖKL
CAMALIS Use To It 1 opl UHKL

2 Bästa UPPFÖDARE med HP

En helg som jag träffat massor av trevliga och roliga vänner.

STORT TACK till Tessan och Jessica för all hjälp och för att ni öppnade upp ert hem för mig.
STORT TACK till mina valpköpare som ställde upp denna dag, Anna & Camilla, Cecilia.

TACK till alla runt och i ringen för en otroligt trevlig dag i er samvaro !!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack själv Carola! det var verkligen kul att återigen ses. :) Jag hoppas på fler gånger! Kram kram

2010-04-12 @ 10:25:31
URL: http://www.kiwillas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0