Sjukt barn och spårning

Svenska:

Några rader tänkte jag lägga in här. Är hemma med Emil som är kräksjuk. Inget vidare alls. Men så är det det blir ju bra till slut. Städa med klorin och hålla koll så vi andre slipper.

Igår eftermiddag var det så dags för Jussi att återigen spåra. När det så var vår tur så fick vi ett LÅÅÅNGT spår, 600m och hade legat i 5,5h tänkte direkt att detta går ju som det går. Jussi visade direkt att han visste vart spåret gick, checkade av från sida till sida men inga utsvävningar som sträckte sig långt utöver kontroll, bra jobbat killen ;-)

Vinklarna tog han fint, valde att dubbel checka att det var just där vinklingen var men det gick galant. Kom 2 joggare och dessa visade han lite intresse för men tappade inte fokuset över vad han höll på med. Några färska spår efter vilt fanns oxå och dessa tyckte han var intressanta men valde ändå att gå åter på spåret.

Det tog Jussi 14 min att finna skanken, vilken kille jag har.
Bra tempo och var säker på vart spåret gick. Duktig kille som kollar upp och checkar så inte spåret avviker på annat håll.

Detta betyder att vi snart är redo att testa anlaget igen. Jag återkommer när det blir av.



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0